Liikelahjat - Marljok

Tarjoamme asiakkaillemme mutkatonta palvelua ja huippu brändien tuotteita mainos- ja liikelahjojen saralla.

Kerromme miksi mainos- ja liikelahjat ovat tärkeitä yrityksellesi. Luodaan tämän jälkeen teidän yrityksellenne parhaat ratkaisut yhdessä!

Miksi mainos- ja liikelahjat ovat tärkeitä

Tunnistettava tuotemerkki on ensiarvoisen tärkeää kaikille yrityksille. Mainoslahjat pitävät yrityksesi potentiaalisten asiakkaiden mielessä ja kannustavat vierailemaan sivustollasi tai yrityksessäsi. Seuraavat syyt auttavat esittelemään, miksi lahjat ovat tärkeä osa markkinointistrategiasi.

Tuotemerkin tunnustaminen kannustaa ihmisiä ostamaan

Ihmiset pitävät tutusta ja ovat taipuvaisia ostamaan tunnetuilta tuotemerkeiltä. Lahjojen hyödyntäminen auttaa ihmisiä tunnistamaan brändisi ja muistuttaa heitä yrityksestäsi, kun he ovat valmiita tekemään ostoksen. Tuotemerkin erottaminen toisesta on kuin suhteiden luominen asiakkaisiisi. Mitä enemmän he huomaavat nimen, sitä todennäköisemmin he luottavat ja palaavat siihen.

Marljok-liikelahjat

Muistettavuus tarkoittaa enemmän myyntiä

Saadakseen myyntiä ihmisten on muistettava tuotemerkkisi. Anna heille syy muistaa sinut, jotta he eivät käänny kilpailijoiden puoleen. Mikä tekee yrityksestäsi ainutlaatuisen? Kuinka voit soveltaa sitä mainostuotteisiisi ja tehdä siitä mieleenpainuvan asiakkaille? Iskulauseita ja logoja käytetään tyypillisesti promo-tuotteissa, mutta joskus käytetään myös erikoistapahtumia, kuten virstanpylväiden vuosipäiviä - tämä tarkoittaa käytännössä "Katso kuinka kauan olemme toimineet!"

Marljok---liikelahjat

Promotuotteet auttavat levittämään sanaa

Giveaway-esineet ovat toinen suusanallisuuden muoto. Ihmiset kuljettavat päivittäin esineitä, kuten työkassia ja kahvimukeja, joten heidän ystävänsä, työtoverinsa ja jopa muukalaiset näkevät nimesi. Epäilemättä heidän uteliaisuutensa herää!

Lahjat jaetaan helposti sosiaalisessa mediassa

Jos suunnittelet mainos tai liikelahjan, se todennäköisesti jaetaan monta kertaa sosiaalisen median kautta. Kaikki pitävät ajatuksesta saada jotain ilmaiseksi, ja ihmiset rakastavat mahdollisuutta jakaa mahdollisia sosiaalisia linkkejä ystäviensä kanssa. Tarjoa tietoa lahjasta yrityksen sosiaalisen median sivuilla, jotta saavutat lisää tavoitetta. Tämä lisää liikennettä verkkosivustoosi, lisää tuotemerkin tunnettuutta ja potentiaalista myyntiä, kun ihmiset käyvät kaupassasi tai sivustollasi. Muista, että tarjolla meillä on laaja valikoima promo-tuotteitasta arvokkaisiin liikelahjoihin.

Tavoita uusia asiakkaita

Riippumatta siitä, onko yrityksesi uusi yritys vai yritätkö laajentaa nykyisen tuotemerkin asiakaskuntaa, sinun on strategisoitava, miten aiot saavuttaa tavoitteesi. Lahjat ovat loistavia taktiikoita. Lahjoituksilla on suuri potentiaali tavoittaa erilaiset väestötiedot, jotka vastaavat pyyntöösi!

Hanki mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä muiden yritysten kanssa

Jos liityt toiseen yritykseen tarjoamalla mainoslahjoja ja luomalla täydellisen lahjapaketin, et vain kehitä liikesuhteitasi, voit saada tunnustusta myös heidän tuotemerkkiensä kautta. Suunnittele sisällyttämään hauskoja ja toimivia tuotteita, kuten yrityksen mukautetut kotitalous- tai vapaa-ajan tarvikkeet tai esineitä, joita voidaan käyttää toimistossa, erikoistuotteita unohtamatta. Tämä on loistava tilaisuus tavoittaa heidän nykyinen asiakaskuntansa ja kasvattaa siten myös sinun. Vahvat liikesuhteet voivat auttaa lisäämään tunnettavuutta ja auttamaan brändiä yleisesti vahvistumaan.

Edistä uskollisuutta nykyisissä asiakkaissa

Nykyiset ja uskolliset asiakkaat toivovat ilmaisia tuotteita tervetulleiksi ja epäilemättä jakavat kokemuksensa yrityksellesi, jos heiltä kysytään uuden termoskannun logosta, suosimastaan kynästä tai kuntosalille tuodusta laukusta. Jos yksi tavoitteistasi on kiittää nykyistä asiakaskuntaasi, anna heille etu, kuten kurkistus liikelahjaan tai ylimääräisiä mainoslahjoja.

Myy lisää tuotteita ja palveluita

Mainoslahjat kannustavat ihmisiä käymään sivustollasi tai myymälässäsi, mikä puolestaan voi lisätä myyntiä. Hyvä tapa taata myynti on tarjota lahja ostoksen tai tilauksen yhteydessä. Riittävän voiton varmistamiseksi nimeä erityinen korkeamman luokan tuote tai palvelu ostettavaksi tai määritä vain tietty euron määrä. Jos haluat viedä pidemmälle tämän idean entisestään, voit sisällyttää pieniä promo-esineitä (kuten yrityksen mukautettuja muistikirjoja, muistitikkuja tai mukeja) pienempiä ostoksia varten. Suurempia tilauksia tai palveluita ostaville asiakkaille suurempia tuotteita (kuten arvokkaampia salkkuja, laukkuja tai puukkoja) arvokkaampia tilauksia varten.

Mainosta kausituotteita

Ihmiset ostavat erilaisia tuotteita vuodenajasta riippuen. Esimerkiksi loppukesästä ja alkusyksystä yritykset ostavat todennäköisesti enemmän logolla merkattuja heijastimia, valaisimia ym. Kevät ja kesä tarkoittaa, että ihmiset ovat markkinoilla uudelleenkäytettävien vesipullojen ja retkeilytarvikkeiden kanssa. Hyödynnä talvi, kevät, kesä ja syksy tarjotaksesi lahjoja, jotka kannustavat ihmisiä ostamaan ja tekemään yhteistyötä yrityksesi kanssa kausiluonteisesti ja ympäri vuoden.

Kerää tärkeitä tietoja

Jos haluat oppia lisää asiakasdemografiasta, mitä uusia tuotteita tai palveluita asiakkaat saattavat haluta nähdä, tai mitä tahansa muuta markkinatietoa, lahjan isännöinti on hyvä tapa kannustaa asiakkaita toimittamaan kyseisiä tietoja. Lisää vain lyhyt kysely tai kyselylomake, joka täytetään, kun ilmoitat arvonnon tai lahjan saajat.

Luo sähköpostilistoja

Sähköpostit voivat olla tehokkaita markkinointityökaluja riippumatta siitä, lähetätkö tuotepäivityksiä, uutiskirjeitä, myynti-ilmoituksia tai muuta tietoa. Haasteita voi syntyä pyytäessäsi potentiaalisia asiakkaita sähköpostilistallesi. Tehokkaana keinona houkuttele ihmisiä kirjautumaan sähköposteihin antamalla mainoskyniä tai muita pienesineitä.

Kannusta yhteisöä ja mausta asiakaskuntaasi

Giveawayn antaminen voi toimia hyvin yhteisöllisyyden rakentamiseksi yrityksen ja sen asiakkaiden keskuudessa. Ihmiset ovat myös todennäköisemmin yhteydessä toisiinsa, jakavat ja keskustelevat lahjasta sosiaalisen median kanavien kautta. Se on myös loistava tilaisuus elävöittää asioita ja luoda hauskaa ja jännitystä, joka pistää uudet ja nykyiset asiakkaat palaamaan luoksesi.

Muutamia esimerkkejä tuotevalikoimastamme